lördag 22 januari 2011

Träning

Nu har jag fått nog av att inte ha så mycket att göra. Eller ja jag har ju saker jag borde göra men hittar hela tiden annat att fördriva tiden med. Men jag är sjukt trött dagarna igenom och därför tror jag att jag behöver träna för att piggna till. Jag tänkte börja i morgon, känns som en bra start att börja på en söndag. Ska prova med ett gym som har öppet dygnet runt. Om det känns bra efter 1 vecka blir det där jag kommer köra. Känner jag att jag vill ha jympapass också så får det bli friskis eller aktiverum. Vi får väl se om ett ttag hur det känns. Nu är jag iaf pepp på att börja tärna så jag börjar med bara gym. Det är ju trots allt ganska skönt att bara gymma.

Nu ska jag äta kvällsmat och ta ett glas rött tänkte jag. Det blir lasagne!

Inga kommentarer: