lördag 14 maj 2011

Förlåt

Jag har haft fullt upp senaste veckorna det är därför uppdateringen har varit väldigt svag. Jag har jobbat extra på akuten + att jag har jobbat på Hampan och haft slutspurten i skolan med 2 rapporter. Rapporterna är inlämnade och det känns bra. Nu är skolan slut för den här terminen. Det är väldigt skönt. Känns som en lättnad. Är inte jätteglad för att plugga. Det är roligt men ändå jobbigt. Det är så himla massa runt omkring som ska göras. När man jobbar går man bara till jobbet och gör sitt och sen har man fritid hemma men i skolan måste man ju ta med uppgifter hem och plugga.
Nu är det sommarlov som gäller. Fast för mig känns det som alla andra somrar, bara det att jag troligtvis kommer jobba LITE mer än vanligt. Men ska försöka njuta av sommarkvällarna. Sen har jag ju dessutom 1 veckas semester =) Jiiihhhhuuuuu. Inte illa. Vecka 28 dessutom. Mitt i juli. Hoppas verkligen på sol då.

1 kommentar:

Unknown sa...

Oh, då är vi också lediga och drar en vecka till Kreta!!