onsdag 20 oktober 2010

Idag är det många tankar som dansar rundor. Jag förstår inte riktigt vad som händer och varför. Jag orkar faktiskt inte ens bry mig känns det som. Är det så det ska vara så får det vara så.

Hade iaf en supermysig dag och kväll igår.
Var i Västerås hela dagen och träffade Jenny som nu kommit hem från Oslo. Det är så passande att vi bor så långt ifrån varandra men det kan ändå bli så nära. Vi har ungefär lika långt till Västerås och brukar mötas upp där. Det är ju helt perfekt. Lunchar och myser på stan, enda negativa igår var väl att det spöregnade. När jag kom tillbaka till Etuna efter att varit en sväng på Ikea träffade jag upp Annika. Tog ett glas vin och några öl och sen hem till sängen vid 12. Inte för tidigt och inte för sent.

Nu är det dags att hoppa ner på jobbet. Barca spelar ju i kväll så vi hoppas på fullt ös!!
:)

Inga kommentarer: