onsdag 24 november 2010

Mys-onsdag!

Idag har jag och Sebbe varit i full gång hela dagen. Besiktning av bilen, köpt fler flyttkartonger, handlat lite julklappar. Ja allt i allo göra. Bilen gick så klart genom besiktningen utan problem och ska inte tillbaka förrän om 2 år. Charlie (bilen) är bäst!!! Bästa köp jag gjort! Och fin e han också. Nu håller jag på att sätta in massa viktiga papper i en pärm eftersom jag äntligen lyckats få håll i mina papper. Tur att jag har jobbets kontor vägg-i-vägg med lägenheten.

Sitter och väntar på att min bästa Erica ska sluta jobba så vi kan mysa =) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men mat blir det nog iaf och vin kanske. Man vet ju aldrig. Kommer sakna henne massor, fast vi inte träffas så ofta. Men vad gör väl det, det kommer ju bli ännu mer sällan nu.

Nä nu ska jag skynda mig så jag är klar när hon slutar.

Inga kommentarer: