måndag 22 november 2010

Nu har jag slutat jobba och fått i mig kvällsmat. Blir att packa lite till sen sova. Är ledig i morgon men ska upp ganska tidigt så det blir en tidig kväll idag. Det e helt sjukt hur mycket saker jag har. Har packat 2 kartonger och 3 resväskor och har fortfarande inte kommit någonstans. Resväskorna består bara av kläder och jag har halva min garderob kvar. När jag flyttade hit mitt första lass hade jag med mig 2 resväskor och en bag. Det e lite mer nu känner jag. Är det någon som har några bra flytt tips får ni gärna komma med dom? Känns som att tiden som e kvar här upp kommer gå väldigt snabbt. Det är ju både bra och dåligt. Finns som många/mycket jag kommer sakna men en hel del som ska bli skönt att slippa. Fast vad är väl inte livet om det inte går upp och ner hela tiden? Det känns jobbigt att flytta sin fasta punkt men o andra sidan kommer jag ju närmre alla underbara människor nere i Skåne. Är ju trots allt där jag har de flesta jag känner och min familj. Har saknat min familj väldigt mycket undertiden jag har bott här uppe. Finns ju en del som är äldre och man vill ju gärna ta vara på tiden man har tillsammans. Nu kommer jag bara att ha ca 1,5 timme för att köra hem till mamma.

Min söta mormor & morfar <3

1 kommentar:

Unknown sa...

Inga direkt flyttips, men var jäkligt sträng i ditt sorterande. Släng sånt du känner att du "kanske" kan behöva. För det behöver man aldrig och det hamnar bara på vinden/i källaren tills nästa gång man flyttar!