fredag 29 juli 2011

En möhippa utöver det vanliga...

Glömde visst av att fortsätta uppdatera under möhippan, kan ju bero på att jag hade fantastiskt skoj så jag helt glömde av det.
Vi började morgonen med att hämta bruden och klä henne i pyjamas och morgonrock. Därefter begav vi oss till Comfort hotell för att inta frukost. Klockan 9 styrde vi bilen mot Norrköping och Kålmordens djurpark. Det var dags för Camilla att utmana sina fobier (läs en vanlig människas fobier, Camilla trivdes ypperligt). Hon fick mysa med ormar, spindlar, skorpioner, krokodiler, hajar och småkryp. Jag hade definitivt totalvägrat det mesta. Har massa bilder som kommer upp snart också på diverse djur. När vi kom tillbaka till Tuna blev det en sväng i stan och sen en tur i ån på ett flytande trädäck. Det var det bästa av allt. Solen stod högt och Champagnen sprutade. Såna dagar vill jag ha fler av. Bara glida rundor på ån. När kvällen började komma begav vi oss ut till Mesta och fortsatte festen med bravur. En lyckad kväll enligt mig och alla andra också hoppas jag. Fia och Jennie, det gjorde ni bra!
Jag tackar Tuna för ännu ett trevligt besök!!

Inga kommentarer: