lördag 16 juli 2011

Tack Etuna

Har verkligen haft fantastiska dagar i Eskilstuna hos mina underbara vänner. Tiden har gått otroligt fort och jag har njutit till max. Hängt en hel del på Åbryggan hos min söta Fia. Spenderat mesta tiden där. Dagarna har gått fort men ändå har jag hunnit med massor. Det har ju även blivit en hel del rosé, mojitos och champagne. Vilket resulterade i en väldigt sliten Emma hela onsdagen så det kändes ju skönt att det var dags att åka hem.

Nu har snart hela min semestervecka gått. Jobbar idag och sen är jag ledig i morgon, sen på måndag är det igång igen med måndag - fredag. Resten av sommaren dessutom. Jag kan ju ställa in mig på att förbli blek känns det som. När jag jobbar är det ju sol och på mina lediga dagar regnar det, men jag är inte bitter alls =)

Inga kommentarer: