torsdag 24 november 2011

Jobb och slit

Vi har nu börjat vår praktik med skolan, eller ja i måndags började vi. Jag har ett hårt schema framför mig då jag även jobbar på helgerna. Så fram till den 9 december ska jag jobba varje dag. Grattis Emma den planeringen gjorde du bra. Vet inte riktigt hur jag lyckades med det. Sen ska man ju dessutom hinna med alla sysslor hemma. Tur att jag inte har några barn för då hade jag aldrig hunnit =) Men det är ju tur att jag har skoj på praktiken iaf. Sitter och skriver en hel del journaler och pysslar med lite annat skoj också. Känns verkligen som jag har valt helt rätt yrke. Det är ju tur det, för plugga är ju inte det roligaste jag gjort i mitt liv.

Nu har jag precis dammat och julpyntat lite här hemma. Kommer inte bli så mycket pynt men lite måste man ju ha. Annars blir det ingen riktig jul. Ska även försöka hinna med att göra julgodis en dag också. Lussekatter har jag redan gjort men det får nog bli minst 1 sats till innan jul.

Nu blir det mat!

Inga kommentarer: