torsdag 17 november 2011

Så nice!

Då har jag haft några dagar med fullt ös. Jag har jobbat och försökt plugga till tentor samtidigt. Det har nog gått ganska bra tror jag. Nu är iaf. alla tentor över och jag har klarat 2 av dem utan att göra omtenta. Bara 2 till som vi ska få tillbaka. Det lär ju säkert dröja ett tag innan man får tillbaka dem.

Nu sitter jag här i köket och tar mig ett glas rött. Det tycket jag verkligen att jag förtjänar. Har även ätit vårrullar till kvällsmat. Det är supergott och hur lätt som helst att laga. Tar totalt knappt 30 min. Färsblandningen måste ju iofs. svalna men man kan ju göra de dagen innan och då går det ännu fortare.

I morgon blir det jobb hela dagen och sen på lördag blir det bröllop för Cecilia i min klass. Det ska bli så skojigt, lite jobbigt dock att jag fortfarande inte valt kläder. Dags snart att ta tag i det tror jag.

Nu ska jag ta och slappna av lite i soffan.

Godnatt!!!

Inga kommentarer: