måndag 21 februari 2011

Big brother

Var tvungen att kolla på Big brother igår och det blev ett bakslag för mig. Började genast känna mig gammal. Kommer inte riktigt ihåg när det gick senast, såg ju inte det eftersom jag tyckte det var kasst då. Gillade säsongerna när Gynning och Rosing var med. Nu känns det bara som att de flesta som är med är jätteunga. Dock några som är ganska gamla också. Underar verkligen om det kommer bli bra efter att ha haft ett upphåll på några år. Det måste ju funnits en anledning till varför man inte körde fler säsonger när det var. Vi får väl se om det blir en hit eller miss. Jag väntar med spänning. Får väl även se om jag kommer följa det eller inte. Åter till det senare.
Nu sitter jag i skolan och försöker plugga till tentan. Har svarat på 1,5 fråga. Har alltså 2,5 frågor kvar att besvara innan jag får känna mig klar idag.

Inga kommentarer: