söndag 20 februari 2011

Lördagkväll

Igår kom Sara på besök eftersom hon var här iHbg och jobbade över helgen. Det blev lite röttvin, burritos och Wii. Jag älskar verkligen burritos, det e sjukt gott ich superenkelt att göra. Lite guaccemole och salsa på det. Smarrigt. Vi spelade en hel del Wii igår också, superkul sällskapsspel. Köpte ju Wii- party i fredags. Det är massa olika spel där man tävlar motvarandra. Sara gick in som vinnare första omgången, det kan jag tycka att hon var värd! =) Men sen gick det lite mer utför för henne.

Nu sitter jag här med min tenta och kämpar. Det e helt sjukt för jag har verkligen ingen diciplin på mig när jag pluggar hemma. Sitter fortfaranade med fråga 1. Jag tycker att jag skriver och skriver men det kommer aldrig vidare till nästa sida. Har snart skrivit 1 sida om första frågan och några rader om fråga 2. Time to go again!

Inga kommentarer: