måndag 28 februari 2011

Vad är oddsen??

Hur mycket otur kan man ha egentligen. Igår kväll när jag skulle maila in min hemtenta som jag gjorde klar i lördags fick jag inte igång mitt USB. Vad är oddsen på att usbn har gått sönder just den dagen jag behöver det som mest. Dåligt frustrerande med tanke på att jag hade lämnat tillbaka böckerna som jag behövde. Jag insåg dessutom att jag endagst hade 12 timmar på mig att göra klart =( Hur kan det ens bli glapp i usbn? Det är ju min stora fråga. Nu är iaf tentan inskickad ock i sämre skick än vad den var innan vilket är väldigt tråkigt. Jag har säkerligen glömt en massa viktigt i all hast. men men. Jag har verkligen gjort mitt yttersta för att rädda mitt usb. Körde ner till pc doktorn och lämnade in det i morse men inte ens där kunde dom rädda mig så det var bara att börja skriva om... Som tur var, var det bara finjustering av frågorna, 1 fråga samt för och nackdelar som saknades med det känns ändå bittert. Det känns dessutom väldigt pinsamt att ringa läraren och berätta hur det ligger till. Känns som att man kommer med värsta undanflykten. Lite som i lågstadiet där man drar en lögn om att hunden ätit upp böckerna. Men nu har jag iaf lärt mig av detta att man ska alltid spara arbetet på flera olika ställen. Jaja gjort e gjort och nu är den iaf inskickad. Nu ska jag hålla ledig måndag.

Inga kommentarer: