fredag 15 april 2011

Carolina Gynning

Jag gillar henne skarpt. Efter att jag läste hennes första bok Ego girl växte hon riktigt mycket i mina ögon. Så fort skolan är slut för denna terminen ska jag börja läsa Ego woman också och hoppas att den är lika bra. Hon ska ställa ut sina tavlor på Ystad Saltsjöbad i påsk och jag vill verkligen åka dit och titta så jag måste kolla vilka dagar tavlorna ska vara där. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar hennes konst eller inte. Därför måste jag se den "live". Är det någon som vill följa med är det bara att hojta till. Hon ska ju även släppa en glasserie på Cervera. Jag gillar formerna på hennes glas men är inte så glad för glas med tryck på så det blir nog inga sådana. Jag tycker att det kan bli lite för mycket. Men det kan ju vara schysst att ha i vitrinskåpet. 


Det här är en förklaring på vad bilderna betyder och står för.

Bilderna är lånade från Carolina Gynnings blogg.

Inga kommentarer: