torsdag 28 april 2011

Här jobbas det

Har nu JOBBAT 2 dagar på akutmottagningen och det är fantastiskt skoj. Ska även jobba där i morgon och en del nästa vecka. Sen jobbar jag ju på Hamnkrogen också. Nu är mitt stora problem hur jag ska hinna bli klar med mina rapporter till skolan. Sitter och pluggar för fullt nu men det tar ju emot när det är så fint väder ute. Jag måste nog göra en hel de i helgen och måste även ägna några dagar nästa vecka åt rapporten istället för att jobba. Hur ska jag hinna med allt. Ja jag får väl ta och lägga mitt sociala liv åt sidan ett slag. Tycker att jag har varit tillräckligt med social hela våren. Kan det räcka tro? Jag är ju en arbetsmyra så sätter mitt jobb i första hand. Gillar det där med att slita hårt. Får kanske börja med att ta med mig datorn till jobbet så jag kan skriva rapporten på tåget men det e ju frågan om det är lönt att starta datorn för 30 min. Nä det blir nog att kladdskriva på tåget och sen renskriva det hemma. Hmm får nog ta och skärpa mig nu med rapporterna. Man blir ju lite stressad när vissa i klassen redan är klara. SUCK!!!

Inga kommentarer: