söndag 3 april 2011

Grå söndag

Jag och Cecilia skulle vara duktiga och fixa pendlarkortet till LIAn redan idag så vi traskade ner till Knutpunkten vid 11. Då gick det tydligen inte, var något fel på deras system. Vi fick snällt knalla hem igen. Måste därför cykla ner till stationen vid 6.30 och fixa det innan vi åker. Hoppas dom har löst sitt problem då.

Nu har jag precis avslutat den längsta telefonkonferansen jag och Mimmi har haft. 1,5 timme, tiden bara flög iväg. Det kan lätt göra det när det handlar om svarta grisar och massa annat. Är lite ledsen över att jag inte var med Sara upp igår och hämtade Lola men det kändes ju inte riktigt värt att bara sitta i bilen fram och tillbaka. Vi får väl det en annan dag. Nu har ju iaf Lola flyttat ner så då kan man ju köra upp tillsammans =)
Såhär på söndagar efter att jag pratat med Mimmi känns det alltid så himla bra. Hon e så söt hon den där =)

Nu ska jag ta och slänga mig på soffan en stund framför SATC. Laters!

1 kommentar:

Mimmi sa...

Gulle dej!! Allt känns fan bättre efter en tele konf!!! Puss puss