söndag 5 december 2010

1 Vecka kvar =(

Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag flyttar, usch vad tiden har gått fort. Trodde inte att det skulle gå såhär fort faktiskt. Känns väldigt jobbigt att det är dags redan. Hur ska jag klara mig nere i Helsingborg utan mina loppor? Börja plugga, snacka om att byta vardag helt. Från att leva dag för dag till att man måste planera studier och sen få tid med jobb också. För jag måste ju så klart jobba, hur ska jag annars klara mig kan ju inte gå ner och leva på minimal lön. Det har jag ju inte gjort på flera år.

Det blir att jobba hela veckan utom torsdag så jag vet inte riktigt hur jag ska få tid med att packa men jag hoppas ju att det löser sig. Allt måste ju vara klart på lördag kväll så jag kan köra i skaplig tid på söndag med tanke på vilket väder det är. Känns ju som att det kommer ta typ 12 timmar istället för 6 timmar.
Jag har verkligen hur mycket saker som helst, får nog ta och rensa ut en hel del sen vet jag inte hur jag ska göra med kläderna. Jag måste ju ha med mig kläder ner nu till 2 veckor däribland julafton och nyårsafton. Sen kommer Sebbe med möblerna 2 januari, ska bli så sjukt spännande att flytta ner till Helsingborg faktiskt. Det bästa av allt är ju att jag kommer närmre hela min familj. Nu kan man ju utan problem åka hem över dagen och hälsa på eftersom det tar typ 1 timme 20 minuter.

Inga kommentarer: