tisdag 14 december 2010

Har nu landat i Ystad efter första dagen i skolan. Det var intressant och jag tror att det kommer bli en upplevelse och rolig utbildning. Var väldigt blandat med människor som går i klassen, alla möjliga åldrar och från hela Skåne. Vi har idag gjort övningar i grupper för att lära känna varandra och tränat på allas namn. En match eftersom vi är 34 stycken men det går framåt. Vi satt i en ring som man gjorde i lågstadiet. Alla fick säga sitt namn och sen upprepade vi det.

I morgon fick vi hemstudier så det blev att åka till Ystad i dag så får jag ta tåget på torsdag morgon. Ska läsa igenom massa papper till torsdag och skriva frågor.

Innan jag körde tillbaka till Ystad idag var jag och kollade på lägenheten som vi ska bo i och det kommer bli helt underbart. Super mysig lägenhet men fet balkong. Kommer kanske lite bilder på hur den ser ut eller ska jag vänta tills vi har fått in våra möbler den? Det kanske är roligare.

Nu ska jag kolla vidare på i form med Anna Anka, måste ju passa på när jag har 3:an :)

Inga kommentarer: