tisdag 28 december 2010

Ikea

Har idag inhandlat lite "smått & gott", dvs en lampskärm, saxar, champagneglas, en skål och lite till. Får bli en runda till Ikea igen när vi kommit i ordning lite. Hittade ju massor som jag ville ha idag men inte riktigt läga att köpa nu. Vill bara att denna veckan ska gå fortfortfort!!!
Sitter nu och pluggar lite till och jag tror faktiskt att det börjar gå framåt. Det återstår väl att se i morgon. Ska plugga lite på bibblan i morgon med en i min grupp. Alltid skönt med sällskap. Då kan man ju få lite feedback på det man gör.

Nu ska jag ta och koppla bort skolan ett tag igen och lägga mig i soffan och kolla tv eller läsa. Sjukt, klockan är 22 och jag känner mig trött. Ja det är väl snart dags att bädda ner sig då. Tänkte ju gå upp vid 9 i morgon och få lite gjort på förmiddagen.

Inga kommentarer: