fredag 17 december 2010

Slut som artist!

Nu är jag helt slut. Har ju varit uppe sen halv sju så det är ju inte så konstigt. Har ätit grillat idag och druckit en flaska vin och spelat Buzz så nu är fredagen gjord :) är tydligen såhär man gör när man är sosse! Hoppas då verkligen att jag aldrig drabbas av det här livet. Klarar inte av att sitta hemma varje helg, måste jobba lite nattklubb!
Nu är det snart dags att gå hem och sova och vila upp sig inför i morgon. Ska plugga lite först på dagen sen vet jag inte vad jag ska göra. Måste läsa lite eftersom jag blivit student nu och ska plugga dagarna igenom. Lånade 2 böcker på biblan i dag som handlar om kursen.
Upp till bevis då om det blir plugg i morgon!

2 kommentarer:

JoLu sa...

Vem kallar du sosse?

Emma sa...

Sosse är ett intern-uttryck för någon som lever ett normalt liv, dvs jobbar "normala" arbetstider typ 8-16. En sån som jag ska bli nu!! =)