lördag 25 december 2010

25 december

Idag står inget på schemat än så länge. Borde plugga lite så det blir nog så en stund nu framöver. Har precis kollat på "Kalle och chokladfabriken". Söt film =)

Jag funderar på om jag ska gå ut idag eller inte. Är ju så mycket folk ute på juldagen alltid och allt är så hysteriskt. Vet inte riktigt om jag orkar trängas med en massa folk. Blir kanske bara att sitta hemma några stycken och snacka skit o dricka lite vin. Mina kusiner ska i alla fall till Tingvalla, men jag orkar nog inte ta mig dit. Det blir nog så att vi sitter några hemma så får vi se vart kvällen leder sedan. Kanske ett besök på Lite Mer men då måste de ju fixa en bättre Dj. Helt sjukt vad kass han var som spelade sist.
Nu blir det plugg då innan jag och mamma ska åka och handla mat inför middagen imorgon. Det blir jag som ska testa på mina matlagningskunskaper. Vi får se hur det går =)

På återseende :)

Inga kommentarer: