fredag 28 januari 2011

Alla veckans måste fixades i dag!

Fick en härlig överraskning i skolan i dag att vi slutade 13.30 i stället för 16.00 How nice? Skönt var det och jag fick fixat allt jag skjutit framför mig hela veckan. Hämtade ut min nya telefon på Telenor. Man får tydligen inte plocka ut en Iphone 4 på försäkringen så det blev en Htc Desire istället. Undrar om den är bra. Någon som vet? Ska man använda den eller ska man fortsätta med Iphone 3? Jag har inte riktigt bestämt mig. Ska nog fundera helgen ut tror jag. Sen har jag även betalat av lånet på min bil i dag. Känns riktigt skönt att inte gå och betala ränta. Fast nu måste jag ju ta och skaffa mig ett jobb istället så jag kan överleva undertiden jag pluggar. Tror att jag gjorde det undermedvetet så att jag ska anstränga mig lite i jobbsökandet. Sen var jag och handlade lite man till i kväll. Det blir kött, sallad, hasselbackspotatis och champinjonsås. Längtar!! Antagligen lite vin till det också.

Nu ska jag kolla reprisen på landskampen på tv.

Inga kommentarer: