måndag 24 januari 2011

PLUGGAR

Sitter i skolan och pluggar, det är så skönt att sitta här nere, känns som att det blir mer gjort då. I dag har vi kommit ganska långt med Case 2 och även fått information om det nya caset så vi ska gå igenom det i morgon. Det är väldigt intressant hur sjukvården fungerar och vilka brister och framgångar som finns. Nu ska vi snart börja skriva på en ny rapport. Vi som precis hade färdigställt förra. Känns som att jag kommer ha fullt upp dessa 2 år jag ska plugga. Men det hade jag ju förväntat mig, lite svår omställning bara. Måste ju dessutom hitta ett extra jobb. Ska fundera lite på vad jag vill göra och hur jag ska gå tillväga.
Nu ska jag ta och läsa lite här innan jag avrundar och beger mig till träningen. I dag ska det tränas!! Fast jag har träningsverk i armar och rygg sen helgen. Det bevisar ju bara hur längesen det var jag tränade. SUCK!