torsdag 6 januari 2011

Saknaden är stor!

Nu är det slut på min bloggpaus för jag saknar dig för mycket!! Har gjort en hel del massa nu när jag inte skrivit. Det ska jag ta och dela med mig av. Bara idag har jag hunnit med en hel massa.
Idag har jag:

  • Fixat i lägenheten (lite)
  • Tvättat
  • Varit i Ystad
  • Handlat
  • Planterat blommor
  • Gjort köttfärsssås
  • Spelat Wii
Lagade köttfärssås men har fortfarande inte ätit av den. Den blev så sent innan jag började laga mat så jag åt först lite annat sen ställde jag mig och gjorde köttfärs. Nu är den klar och jag ska njuta av den i morgon tillsammans med färskpasta.

Idag när jag var och handlade köpte jag blomjord så nu har jag planterat två blomma och ska snart ge mig på en till, ska bara komma på i vilken kruka jag ska ha den.

Dags att sätta igång!

Inga kommentarer: