torsdag 20 januari 2011

Strålande sol

Och jag som hade bestämt mig för att bara sitta inne och plugga hela dagen idag i myskläder. Det blir nog att tänka om och ta en lite tur på cykeln. Bara en lite, typ 1 timme. Ska ner i tvättstugan nu snart och byta maskin sen ger jag mig nog ut en sväng. Måste in på Telenor för min telefon har varit på lagning och den har tydligen kommit tillbaka nu. Skönt! Sitter och läser en bok som heter "Vem styr vården?" Ska läsa typ 100 sidor i den tills i morgon och sen lika mycket i en annan bok. Suck, jag som inte ens klarar av att läsa vanliga noveller. Eller ja läsa klarar jag ju av att göra men inte att fokusera på det jag läser. Sitter och tänker  på allt annat samtidigt som jag läser och sen har jag inte en aning om vad jag faktiskt har läst. Någon som har koncentrationstips?
Nä, dags att gå ner i tvättstugan.

Inga kommentarer: