onsdag 26 januari 2011

Kort skoldag

I dag kunde vi inte göra så mycket i skolan eftersom vi mest måste läsa massa böcker och kompendium därför gick vi hem lite efter lunch. Det var väldigt skönt eftersom jag har fått massa gjort nu. Dock inte i skolväg som jag borde. Däremot har jag varit och handlat, städat lite och fixat. Jag har även börjat läsa förvaltningsrätt boken och det är den första i denna kursen som är intressant. Tacka gudarna för det! I dag blir det ingen träning, jag har bestämt mig för att inte tråka ut mig så börjar med att köra 4 pass i veckan. 2 avklarade än så länge och massa dagar kvar på veckan. Jag har även tänkte börja lite smått att skära ner på kolhydrater till kvällsmaten, dom behövs ju egentligen inte alls då. Om jag kör kolhydrater till lunch och sallad eller grönsaker på kvällen blir det nog toppen. Jag strävar ju inte efter någon superdiet, nu ska jag gå ner 15 kilo utan mer " gärna gå ner 3-4 o sen hålla den vikten. Känner mig sjukt duktig som inte äter godis mitt i veckan längre iaf. Det är typ det svåraste med hela grejen eftersom jag är godismonster :)

Nu ska jag läsa lite till innan jag ska möta Camilla.

Inga kommentarer: