torsdag 20 januari 2011

Hoppas på vår snart! :)


Gav mig ut på cykeltur i skinnjacka och solglasögon och det var fantastiskt skönt. Behövde verkligen rensa huvudet efter allt läsande.

Idag har jag läst massor, tvättat, bäddat rent i sängen, plockat undan, satt upp en taklampa och tagit en cykeltur. Nu måste ju våren vara på väg efter dagens väder. Ingen mer snö nu. Det är ju trots allt mitten på januari. Hmm kanske tar ett tag till då innan våren kommer. Men iaf minst nollgradigt och solsken vill jag ha tills det blir varmare. Man blir så mycket piggare då.

Nu blir det att fortsätta läsa lite och sen Carbonara till kvällsmat. Sen blir det nog bara häng i soffan resten av kvällen. Är ju dags för lektioner i skolan i morgon igen fast börjar inte förrän 10 =). Jag trodde att jag började 9 fram tills jag faktiskt kollade på schemat idag.
Choop choop

Inga kommentarer: