torsdag 10 mars 2011

9 - 16

Var längesen jag gick en heldag i skolan men just nu är det så roliga lektioner att det inte gör något. Jag skulle kunna gå varje dag i de kurserna vi har nu. I dag har vi först haft vårddokumentation och fick börja träna på att skriva vår första journal. Det är ganska svårt men väldigt spännande. Det kommer bli superkul när vi kommer igång med det mer. Sen hade vi kommunikation och bemötande som också är en intressant kurs. Skolan e rolig nu helt enkelt.

I dag är jag själv hemma. Vet inte hur länge jag kommer vara det. Kanske måste ta och laga och äta kvällsmat själv i dag. Bejbi är på jobbet och imorgon öppnar dom restaurangen för säsongen. Ska bli kul. Nu får jag lite lugnt och ro hemma =) Haha... Väldigt tråkigt faktiskt att vara själv. Ännu större anledning till att jag måste börja jobba snart.

Inga kommentarer: