tisdag 15 mars 2011

Stackars mig

Börjar känna mig sjuk. Vill inte, har inte tid att bli sjuk nu. Fast det känner jag väl aldrig att jag har. Har tagit min super medicinvitamin kur 2 gånger i dag och ska nog snart ta den en gång till. Måste bota mig. Har haft sjuk huvudvärk i dag. Det får väl bära eller brista, måste ju på studiebesöket i Lund imorgon. Vi ska föst till cetralarkivet på sjukhuset och sen ska vi ha någon genomgång i hur pasis fungerar. Programmet man kommer jobba med sen där man lägger in patienternas journalen. Det blir att vakna kvart i sju imorgon, var ju ett tag sen. Jag håller tummarna på att förkylningen går tillbaka i natt.

Kvällsmaten i dag bestod av cevapccici, hemmagjorda sådanna. Blev riktigt gott, är ju som järpar. Vi blandade i färsk persilja och sambal i färsen.
Nu är det mys i soffan och kurering för mig.

Inga kommentarer: