söndag 13 mars 2011

Ursäkta den dåliga uppdateringen

Nu har jag precis kommit hem till Helsingborg igen. Ska bli skönt att sova i min egen säng igen. Har ju så klart saknat Sebbe också. Har haft väldigt trevliga dagar i Ystad. Igår var vi på kalas i Sjöbo hos min kusin, det bjöds på Chili con Carne och kladdkaka med nougat uppe på. Väldigt gott. 
Träffade även söta kusin-barnet Isak. Här sitter han i (min) morfars knä. Söta dom är.












I dag har jag varit riktigt flitig hemma hos mamma. Började städa ur en garderob där jag hade massa gamla kläder. Sorterade ut en massa som jag gav till mina "små" kusiner, hoppas dom blir glada. Sen hittade jag en hel del som passade mig. 4 par jeans och ca 10 kjolar. Perfekt med kjolar nu till sommaren. Och perfekt nu när jag pluggar och kan handla hur mycket kläder som helst.

Nu börjar snart Solsidan, dags att gå =)

Inga kommentarer: