onsdag 23 mars 2011

Tentasvar och LIA

Idag har vi äntligen fått tillbaka vår hemtenta och jag fick godkänt. Det känns väldigt skönt trots min lilla incident med USBn. Nu kan jag lägga den kursen bakom mig och fokusera på de 2 rapporter som ska skrivas. Just ja, det var ju böckerna jag skulle börja läsa nu... Ja jag får ta tag i det då.. Dags i helgen kanske. Har även fått min LIA (praktik) och ska vara på akuten i Lund. Det känns helt okej. Lite sådär med att pendla men det funkar nog. Akuten verkar ju fantastiskt skoj. Bara jag slipper se blod... Hmm hur tänkte jag nu... Det kommer jag ju inte slippa. Jag klarar det fint.
Är väldigt lycklig idag men har lite problem. Var på en intervju idag och hoppas verkligen på det jobbet. Hade varit sjukt skoj. Men hade planerat lite annat. Vi får se, ska försöka lösa det hela... Nu ska jag klippa ihop ett personligt brev...

Inga kommentarer: