torsdag 17 mars 2011

Håller helg

I dag har jag haft fullt upp hela dagen. Började med att köra på äventyr i morse. Kommer mer om det senare men kan inte ta det nu. Sedan var jag en sväng i skolan med Hanna och Anna. Vi pluggade excel och det känns som att det börjar ta sig så länge man tänker enkelt. Det är bara alla ;"=, och alla andra tecken man måste komma ihåg och vart dom ska sitta. Men det sätter väl sig snart. Anna var så duktig att lära ut. Tur att vi har varandra när inte lärarna kan förklara hur man ska göra =)  Prov på tisdag så vi hinner med att träna lie till på måndag. Sen kommer vi kunna det galant.

i dag håller jag helg eftersom jag inte har någon skola i morgon. Har däremot massor att fixa hemma. Ska möblera om lite och fixa lite på väggarna. Måste ju sätta upp lite hyllor och tavlor nu när vi har fått en borrmaskin. Vi har ju hela dagen imorgon på oss.

Nu ska jag ta mitt glas vin och varva ner lite.

Inga kommentarer: