lördag 12 mars 2011

Vilken morgon

Har suttit och lyssnat på min lillebror och hans vänner som var ute och festade igår. Hur roligt som helst och som man känner igen sig. Haha, började morgon med att härja med dom och väcka dom. Tyckte det var dags att dom skulle gå upp. =) En liten hämnd eftersom dom kom hem igår precis när jag hade gått och lagt mig. Men sen blev jag snäll och bakade scones till dom. Vilken underbar syster jag är. Nu sitter dom och väntar på att pizzeriorna ska öppna så dom kan äta pizza, känns som ett typiskt bakis beteende. Man känner ju väldigt tydligt igen det. Jag tycker det är väldigt konstigt att dom inte ville ha vin och öl såhär på morgonkvisten. Förstår inte riktigt varför. Men det är ju väldigt kul att retas med dom iaf. Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag sedan (som den snälla syster jag är) kan köra och hämta deras pizza. =)

Inga kommentarer: