fredag 4 mars 2011

Scones


Härligt med ledig fredag =) Underbar start på dagen. Gick upp vid 10 och tog en promenad. Köpte lite nötter till i kväll. Sen åkte vi ut till Väla en sväng. Köpte lite mousserande på bolaget som ska drickas i kväll. Smaskens. Sen åkte vi och storhandlade på Ica. Mat till en vecka framåt. Snacka om sosseliv =) haha, gör ju till o med matsedel =)

Efter Ica åkte vi hem och gjorde scones. Det är ju typ det lättaste att göra och hur gott som helst med nybakat. Dom är ju godast varma så jag gjorde bara en halv sats. Det tog allt som allt 20 min. Eftermiddags mys i soffan med scones, marmelad och ost. Kan inte bli bättre.

Jag sitter och funderar på om man skulle göra om lite på bloggen. Lite ljusa färger skulle jag nog vilja ha. Känns ju bättre på våren Jag ska gå in och leta efter något schysst.

Inga kommentarer: