lördag 26 mars 2011

Det värker i kroppen

Jag känner mig som att jag har gjort ett riktigt ansträngande träningspass men i själva verket har jag bara kört ett arbetspass på 11 timmar. Det är väl iofs ganska ansträngande när jag inte har jobbat på 4 månader och man får ju träningsvärk av att jobba i bar. Man använder så konstiga muskler hela tiden. Innan när jag jobbade nästan varje dag var det ju inga problem och det kommer ju försvinna men just idag har jag lite så ont. Snart är det dags att bege sig till jobbet igen och det känns fantastiskt. Jag älskar verkligen jobba. Det är något av det bästa som finns. Nu håller jag alla tummar, händer och tår på att jag får detta jobbet. Jag hade verkligen superskoj igår. Tror att jag kommer trivas lysande där. Jag blir ju knäpp av att inte få jobba.


Nu sitter jag i soffan och vilar lite. Mamma, mormor, morfar, Matte och Jocke har precis varit här på fika och firat Sebbes födelsedag. Snart blir det att laga lite kvällsmat så jag kan äta innan jag ska jobba klockan 6. Nu blir det soffhäng!

Inga kommentarer: