torsdag 31 mars 2011

Torsdag

Funderar på vart det fina vädret tog vägen? Hur ska jag nu kunna få lite färg i ansiktet utan att använda solariet? Min plan var ju att jag skulle njuta av vårsolen och bli brun naturligt. Fast förresten, vem bryr sig nu när jag ska ha LIA i 3 veckor och sitta inne på akuten. Där lär jag ju inte bli brun. Skulle ju inte skada med lite sol i helgen, då skulle jag bli nöjd.

Fick ett fantastiskt telefon samtal i morse. Ska jobba som medicinsk sekreterare i sommar på microbiologi och det ska blir så sjukt spännande. Känner att det kommer ge mig en push framåt i min utbildning eftersom vi inte har kommit riktigt så långt fram i utbildningen än. Det är riktigt skoj. Blir antagligen inte hela sommaren men en del. Ska dit i veckan och kolla lite tider och så.

Fick även poäng resultatet på min hemtenta idag och det visade sig att jag hade fått fel betyg förra gången hon gav ut det så jag fick VG istället. Inte helt fel. Det går bra nu =)

Jag är very glad!!

Inga kommentarer: