torsdag 17 mars 2011

Vad är oddsen på snö?

Det är ju helt sjukt att det är typ vinter-vitt på marken. Var kommer all den här snön ifrån? Ska det inte ta slut snart så man kan få sätta på sig vårkläder och bara njuta? Jag vill inte ha mer vinter nu, jag vill ha vår!! Jag som hade tänkt att njuta av solen i helgen eftersom jag måste få lite färg i ansiktet tills Fia kommer hit. Hon göttar ju sig i Thailand nu. Man vill ju inte se ut som ett lik när hon kommer hit. Jag kanske måste ta och checka in en vecka i solariet då för att jag ska få någon färg överhuvudtaget. Det känns ju inte så positivt.
Jag skulle ju kunna gissa på att det var varmare förra året vid den här tiden på året. Men man vet ju aldrig. Det är ju bara 2 veckor kvar till 1 april och jag hoppas verkligen våren är här då. Jag håller tummarna!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Sol till helgen lovas. Vilket jag hoppas för vi ska riva upp massa plattor på framsidan!!

Men jag håller med dig - snön kan vi vara utan nu!